• Announcements

    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff

tryingout

Kamilia♥
  • Content count

    313
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by tryingout

  1. I todally googled the guys' name and DANG they have good taste!!!!!! XD
  2. LOL..i love this guy!! im so proud of him as a kamilia myself XD.............define fan boy........Gekidan Hitori >.<
  3. nicole's hair style at the last ep. was kind......'.......................'............. i dont like it ...>.<
  4. Spazz

    gyuri lol!! omg gyuri maintained her goddess posture even though...watch starts at 1.30! LOL and at the end you can still see seung gi chuckling XD BTW gyuri telling her story
  5. heres a vid...the vid just click on the link!! omg seriously tony's ears was red even with out the graphic!OMG i can't stop giggling at the other 'guy' guest's reactions!!! LOL gyuri you are so unpredictable! love ya!
  6. LOL!! this remix cant let me stop myself! omg honestly i was moving some crazy moves till the end of this song..XD
  7. sooooo pretttyy!! thanks my godess! i love her eyes <3 and im also loving the straight blond hair XD
  8. @Rotaryknight i dont get the heartborken part...are they heart broken because they feel sorry for her or heartbroken because shes to scary to be approached??...*me confuse* XD
  9. OMG they all look so gorgeous!! hara and nicole in wedding dress beside the seashore is sweett..the old-time dress suits gyuri so welll!!! i love that hat on hammie~ it goes well with her bangs! i cant wait for the photos
  10. WOAH! ca ching!! good job! DSP must be proud.. so you better promote them well! XD
  11. im a hardcore gyuri bias XD......................................... but i must say jiyoung has the body...XD
  12. its their first performance of this song if im not wrong... they're very nervous i can see but they definitely did a good job to hide it.. and its ok for kara to make a mistake cause they learn from it..thats why i love kara because they keep getting better and better..ps.jing and ham did an awesome job and even hara! nicole and gyuri was ok very very nervouse i guess but atleast nicole kept her mood-maker smile and gyuri keep her cool as always(of course shes a goddess after all) !!
  13. thanks for posting this!! im looking forward for the longer version of this list XD
  14. i saw alot of anti fan mostly @allkpop..theres this person call fannyfan something and she came to liking calling other girlgroup *SL--* i was really annoyed so i start giving her some piece of my mind, we only get to exchange bashes to one another like 2 times cause she suddenly finally shut up on me..i feel victorious that time lol, but of course haters will alwayas hate cause thats wat they're made of.... but most of the time i ignore them cuase they just want attention..pathetic losers XD
  15. seungyeon looks pretty with long hair..i wish nicole would grow her hair to!
  16. heya! haven't hear from you for a while!

  17. i love her hair style the blond goes with it..shes so pretty.. that dance suits her too and her expression is JJANG XD
  18. i dont if its just me or wat but i think the girl with the red hair in rainbow looks like jung min! seriously....
  19. http://www.youtube.com/watch?v=cGKPmGqvIg8 just but watching the preview i thought that the dance is gonna be great..especially on the beginning!
  20. OMG!! i wasnt really blown away by her singing at first but she pulls it out then theres the rap!! i was like OoO!! WOW! she should rap!
  21. now that i think about it! well i really want gyuri to be on WGM with any suju members but that would be 50/50 so maybe some one from ZE:A since im liking em now
  22. HI!! good thing i saw your post on shoutbox..im a SKKS fan too (are u?) anyways you can check this out this is where i find my SKKSw/eng kimchidrama.blogspot.com

  23. OHHH wow!! thats sick!! in a good way! kara hwaiting!!
  24. love love love the style from cloths to hair.. at the 3rd photo though gyuri should have put her feet down or maybe lower it alil bit cuase its crossing SY's feet i dont know cant explain it..XD
  25. I sooooo agree with you!!! ........................they should put a hidden camera in the entertainment room of wherever they watch music bank cause i think i could use a "going crazy army over thier idols" LOL to make my day.