• Announcements

    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff

Syerawr

Kamilia♥
  • Content count

    275
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Okay

About Syerawr

  • Rank
    Queen Jung
  • Birthday 09/17/1994

Contact Methods

  • Website URL
    http://sparklestars07.tumblr.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Malaysia
  1. Thanks a lot!!
  2. Tbh, i dont know how to react in this situation. I am not happy with the new addition members in kara or this reckless act. Because i still belive them to be able to pull off as trio. To add new member(s) in a group that had debuted for 7 years, it feels so not right. It is not the same situation when it's hara and jiyoung's addition. Plus, the contestants are enough in numbers to create or establish new girl group. But it might be something good as we havent yet see their abilities. And my mind kinda change when there's kpop star 2 contestant in this rpoject. So i kinda anticipate it a lil bit. Just sharing my opinion here.
  3. Hallo! Came by to say Happppy Birthdayyyy!!^^ Hope you have a good one :D

  4. Voted for Pandora, Bye bye Happy Days and Dear Kamilia (how I wish you can give me choose 5-10 songs. lol) For solo, goshh! I'm into all the solo songs >< But yeah, I love R&B, so I picked Lost (and she's my bias tooooo Hahaha) But for MV, I picked Gyuri unnie's - Daydream. She is so stunning *O*
  5. Seriously, I love her blonde hair. It really potrays her as LA people. Haha And she's wearing socks with heels. That's cute >.<
  6. Scandal's up! =] Not really a new update but just the last part of the last update.

  7. Seriously I have to agree that this is the best photoshot ever. They even look like Japanese girls. And yes, Nicole's solo shot is the best *for me atleast* ^^
  8. LOL, Nicole's tweet. So cute~ Aigoo, Nicole has her own helper now. Next time, let's see Jing's cooking skill ^^
  9. Wohoot! I love the relationship between Nicole and G.Na~ It's so sweet~ ^^
  10. Haha. That shows one of the KPop Queens' power. Really love Hara and Nicole's outfit. Simple but cool. I saw JiRa's photo ^^ How cute.
  11. Can't wait to watch the SH. Hmm, wonder who is the actor? As far as we know, it's Seungho. Hope so xDD
  12. Her nail is so beautiful. Full of colours. Haha, again, she tweeted about food. Wow, that's definitely lots of food. So Nicole~
  13. Boyish style just suits with Nicole. And she looks like Seungyeon's boyfriend. LOL xD Btw, what photoshot was that for?
  14. Yeayy, it's JiNi again. Oh, Nicole with the extension. Looks pretty as always ^^
  15. I just love this awesome comeback. Nicole with her fake long hair, her singing also improved, and the break dance~ When Jiyoung and Hara were singing their rap part, Nicole stood between them like a boss. Kyaa~ ^^