• Announcements

    • r0naLd222

      Looking for GFX Peepz!   10/18/2016

      Karaholic needs GFX (Graphic Artists). If you are interested, please message me or @flamestalker , @Yongery or @Lupang
    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff
dlskam

[MV] Jet Coaster Love MV

22 posts in this topic

This version is sooooooo cute !!!! :eyelove::thumbup1:

credit: MrHoneyHam7

credit: tinaomina

credit: uploader

Share this post


Link to post
Share on other sites

-indexed-

i didn't expect this!! hopefully there will be a true hd version uploaded later.

and yep, they are really beautiful there ^^ not complaining for a lot of close up scenes :lol:

i hope they will release more different version later, maybe individual ver or dance ver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thank you very much for sharing...!

I like this MV version!^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is this a dream? :wakeup: There's enough closeups of Gyuri for me to use as avatars for the next several months :thankful: /thankful

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whoa, where did this come from? Haha. Cuteness overload.

I loved the focus on the kiss kiss and Hara Hara parts. Thanks for sharing (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

actually this surprised me a lot, I wasn't expecting a close up version but

OMG this version is perfect for making gifs...

:eyelove: the girls look so beautiful

thanks for sharing

Share this post


Link to post
Share on other sites

added the dance ver plus making of video..

both are really nice.. esp the making of video, i kind of like it :)

if only all ver available on full hd xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

added the dance ver plus making of video..

both are really nice.. esp the making of video, i kind of like it :)

if only all ver available on full hd xD

Wow... so many versions... thanks !! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

so many versions!

not that i'm complaining!

i'm just new in jpop so yeah, i'm really surprised!

thanks dlskam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

the close-up in "hd"

[c] karakarapei7

i prefer the dance version, probably because of the choreography.

it's one of the reasons why i chose kara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whoa how did you get all the versions?! I was waiting for the dance ver so i can see how it would look like when they perform, Thanks a lot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks for sharing the videos!

i think i like the dance version a little more than the close up version lol :sweatdrop:

is this the first dance version they have for any music video?

as for the "making of", :eyelove:

here are some of my favorite parts:

~0:41-0:57 - dorky hara & cole :lol:

~2:30 - hayeon!!

~3:55 - gyulhamcole! (but more of a yeonic moment)

Share this post


Link to post
Share on other sites

freaking love the dance version...!!

all the part that we didn't get to see were just great...and the MV close up HD sooo awesome...

can't wait for the live performance of JCL~ :D

thnx for sharing ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just found out that the dance version and the making video is included in Version A of Jet Coaster Love. It is in the bonus DVD together with the original MV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Their close up MV is adorable :jogging:

And at last their dance version!!! I got to see the actual dance step

It's very cute :aha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Did anyone notice that in the dance version of the video at certain moments Gyuri has long sleeves and then back to three-quarter sleeves. I just find it quite funny how it changes so quickly. And here I thought it was done in one take... hahaha...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ia prefer the dance version in some ways because i could see the choreography much better xD

and they dance adorably cute >.<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Did anyone notice that in the dance version of the video at certain moments Gyuri has long sleeves and then back to three-quarter sleeves. I just find it quite funny how it changes so quickly. And here I thought it was done in one take... hahaha...

omg you're right! I never noticed it until you pointed it out.

Now instead of the choreography, I focus on looking out for Gyul's sleeves when watching the dance shot lol. It's kind of distracting :sweatdrop:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@UnknownIdiot, i always thought i'm supremely goddess-crazy but i'm so wrong. you're really into the details. lol.

so long in distance shooting while short in close-up.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahh good eyes there !! lol

first was mister with jing and ham, now gyul..

they need to have a better director/editor for producing the MV XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

the dance version in hd

[c] NHTPdance

Share this post


Link to post
Share on other sites