• Announcements

    • r0naLd222

      Looking for GFX Peepz!   10/18/2016

      Karaholic needs GFX (Graphic Artists). If you are interested, please message me or @flamestalker , @Yongery or @Lupang
    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff
xxoo

[Hamtastic] Official Pandora Thread

93 posts in this topic

Guess what?

Bring it On! Bring it On!
Kara's Back On The Stage
Bring it On!



ll-4.jpg

 

~
tumblr_m8vqxh4u3k1rxovw1o1_1280.jpg

 

Seungyeon's Teaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wooo!! I love SeungYeon's hair is this one.. she looks so sexy and mature!

Share this post


Link to post
Share on other sites

not sure if I like it or not, oh wait! I really love it!! :D

nice edit from karaboard

bdd8953bd2dd5123dcb07c3b988dffca_kScsUIqKQZ3xeDqgmBdNfvJ.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stop staring at me like that, I am gonna melt from your beautiful gaze :blushing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

what i really love abt seungyeon....she can pull any image, from cute to sexy, look forward to mature image

Share this post


Link to post
Share on other sites

what i really love abt seungyeon....she can pull any image, from cute to sexy, look forward to mature image

THIS :thumbup:

and am I the only who thinks that she's looking more and more like Song JiHyo lol especially with her hair up like this or it could just be my bias eyes lol ^_^

tumblr_m83fvxWZZt1r3id23o1_500.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

what i really love abt seungyeon....she can pull any image, from cute to sexy, look forward to mature image

agreed, she's so versatile and can pull off any look!

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARA Pandora Member Teaser 8/13 : Jiyoung 8/14 : Hara 8/15 : Gyuri 8/16 : Nicole 8/17 : Seungyeon

cr: @DearKamilia

Save the best for last? :lol:

but i dont like waiting tho ><

Share this post


Link to post
Share on other sites

Save the best for last? :lol:

but i dont like waiting tho ><

Can we say it loud? :tongue: my thought exactly ^_^

My expectation became higher after watched Jing and Hara's teasers.. like drop dead gorgeous..:adore:

I have so much feelings in my mind about what would be Ham's concept this time, dreamy look or daring make-up look or ....? argghh this waiting is killing me! :ah:

Share this post


Link to post
Share on other sites

THIS :thumbup:

and am I the only who thinks that she's looking more and more like Song JiHyo lol especially with her hair up like this or it could just be my bias eyes lol ^_^

tumblr_m83fvxWZZt1r3id23o1_500.jpg

nope, i thought that too :tongue:

just 4 more days til hammie's teaser!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i hate to spoilt the page but does it mean jing is not the best and hence pushed out her first?

no one in the group is the best while the others are poor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's that way for most if not all the comebacks. Hammie and Cole are the most experimented on-- they usually have radical, surprising, daring transformations for every comeback. Yet Seungyeon is the most overlooked by the public. Hara and Cole always voted as sexiest (even though the other three are sexier in some areas). Meanwhile Gyuri doesn't change much between comebacks, and Jiyoung is still growing, so it's expected for her image to mature (even though they still play it safe for the most part). But for some reason expectations for Hammie is not as high, even though historically she totally rocks any image they give her.

Like it or not, most of us has a bias and will of course venerate and exaggerate her.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I didn't say that to bring down the other members and I honestly didn't even think about such a thing. That's just another way to console ourselves of her being the last one, I'm not gonna lie, I really did think of that too tho. Like Karabungahamtasy said, we all have our own bias and will also tend to praise their bias more than the others. But that doesn't mean that we dont care(or want to bring them down) the others. Each members has their own charms, hence has their own fans.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Only a few more days till Hammie's teaser... Hara's looked awesome so I can't wait to see what they have in store for SY.

Share this post


Link to post
Share on other sites

argh....cant wait for hammie teaser.....after watching gyuri wonderful teaser today.....wonder how our baby will appear.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Its tomorrowwwwwwww! Are you guys ready to die :lol2: ? I'm really excited lol wonder what kind of surprise she's gonna do this time :lol:

I'm still readying my heart at the moment for cole's teaser today :P

--

Soooo Cole's teaser is out...i kindaaaa cheated on hammie a little :sweatdrop::P

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm soooooooo ready!!!

after watched the previous awesome teasers, We can see GyulJing and HaNi have the different BGM (perhaps same song but different beat), wondering what Ham's? could it be the combination of two or what? arrgh really can't wait for tomorrow..!

xDQK.gif

Edited by rhe-c

Share this post


Link to post
Share on other sites

Its tomorrowwwwwwww! Are you guys ready to die :lol2: ? I'm really excited lol wonder what kind of surprise she's gonna do this time :lol:

I'm still readying my heart at the moment for cole's teaser today :P

--

Soooo Cole's teaser is out...i kindaaaa cheated on hammie a little :sweatdrop::P

Haha I almost did too.. so sexy :sweatdrop:

But I can't betray SY!!! =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm soooooooo ready!!!

after watched the previous awesome teasers, We can see GyulJing and HaNi have the different BGM, wondering what Ham's? could it be the combination of two or what? arrgh really can't wait for tomorrow..!

http://i.imm.io/xDQK.gif

If we're going by sequence, there's a high possibilty that she'll get the 'innocent' ver :( lolol not that i dont like innocent hammie but itd be nice if she can show her ~woman~ charms too :P

But there's lots of people anticipating for a smexi teaser(like cole) lol i hope so :thumbup:

flamestalker

lol she was too hot to ignore :crying:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xxoo

me too, innocent Hammie no more :lol: I want her to showing some skin, dancing seductively and stuffs :sweatdrop: popping and waving..OMG! this better be true :rolleyes:

(Un)fortunately, DSP only give us 24 hours for spazzing and waking up from our consciousness until the group teaser release the day after tomorrow

:chipper:

Share this post


Link to post
Share on other sites

flamestalker

lol she was too hot to ignore :crying:

Haha! You're forgiven.. I can't wait for this one... as they say, best for last!

We're so close! I'm in Calgary =P

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMGAHHHHHH IN ABOUT 2 HOURS, WE'RE GONNA SEE HER TEASERRRRRRR

ASDFGHJKLLQOWEOQWEN MY HEART IS NOT READY YETTTTT

lol what if her teaser is rock u style lolol no smexi ham -_-

flamestalker Nice :D not a lot of Kamilias from Canada ><

Share this post


Link to post
Share on other sites

About Hammie's teaser today: SOOOO ANXIOUS.

OMG I can't wait to see how awesome she's going to be ;-;

We had sweet Jiyoung, gorgeous Hara, flawless Gyuri, sexy Nicole... And now what? I'd like a cute/elegant Seungyeon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saw the unofficial version... SO BEAUTIFUL. It's like a badass Seungyeon almost... so sexy! =P

xxoo I agree, it's hard to find people to talk about KARA with! =( Someday, they will come to Canada haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now