• Announcements

    • r0naLd222

      Looking for GFX Peepz!   10/18/2016

      Karaholic needs GFX (Graphic Artists). If you are interested, please message me or @flamestalker , @Yongery or @Lupang
    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff
Sign in to follow this  
Followers 0
chupachups

[Caps/Gifs] Jing's Wanna Official Thread

46 posts in this topic

Such a cute stalker. :) Sorry the quality of the gifs is....bleh. lol

10de6vl.jpg

29288dh.jpg

v4304y.jpg

jpyofk.jpg

2elz5sg.jpg

skw1zq.jpg

2n72mgi.jpg

xnafde.jpg

33bjzpi.jpg

v7t8xv.jpg

2dijznp.jpg

2iw3810.jpg

2v85pgz.jpg

29m6kv9.jpg

1yrgnl.jpg

credit: me!

Share this post


Link to post
Share on other sites

AHAHAh there were so many cute jing moments. XD

I loved the part in the beginning where she was like, "sunbae... my heart..." omg she was just so cute and precious and... yeah (: Until the dude's phone got disconnected and she was all ;_;

Hahah her facial expression at the yarn part. XD

so cute! She's like, "is this straight?" lol. :3

I loved how Jing was the main character for this MV.

And how the unnies were getting revenge on the dude for making their magnae cry.

And then how she got together with the dude in the end. :3

She's such a cute actress. (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i liked it that she was the main for this mv.. :D totally loved her outfit at the end of the video, with the long yellow skirt.. made her look all girly and innocent..

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, I love the ending and the part where she finds the pictures of her. So cute how she

Sticks out her tounge. Loved that she is the main role in the MV, makes up for her only

Having one line in the song. She is really tall and has a very nice body for her age.

Makes me so jealous of them . .. her hair up makes her look very mature and elegant!

Thanks Anne for the GIFS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

BTS picture of Jing.... soooooooo cute haha :D

azgjys.jpg

credit: kara-T

Share this post


Link to post
Share on other sites

louiseee that bts picture is sooo cute!

Magnae looks really happy and lively (:

I guess she had fun on set. :3

Share this post


Link to post
Share on other sites

maknae was sooo cute in the mv! :D

she was definitely the "main" in this one lol

gawdd! she was just so adorable!

so much aegyo! lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahhh~

Jing was so pretty there..she still cute but she getting more prettier now..

aww..I love even her yellow skirts at the end..it may looks odd but to me it's cute..aish

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jiyoung was adorable in the MV

i love her expressions.. very cute!!

especially when she was on the phone.. i love that part.

and when she found the letters/photos.. that was really cute too!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hahah her facial expression at the yarn part. XD

so cute! She's like, "is this straight?" lol. :3

That part was ADORABLE lol <3 So much love (:

Jing was so cute in the MV! But I gotta agree that I o_o-ed a bit at the yellow dress haha. It certainly is .. very summery lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

She's so damn cute in this MV. <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ok ive started loving her headbands in the MV

they make her look so chic :) not to mention her hair looks so good with them :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jing jing jing <33

I love her headbands ((:

And she looks so effin' adorable in the MV,

she looks awesome with a teased ponytail,

reminded me of her teased hair in iMusician :-j

Oh oh oh, she'd make a great actress! LOL <3

No, but seriously!

Also loved how the whole MV

in a way revolved around her~

*lovelovelove*

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG, our Kang-ah-jing is growing up! She looks absolutely cute and pretty!

How can Tae Min resist now? xD

Thanks for the gifs, anne!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ji Younggg~

you're so cute!

aha. i totally lol'd when she threw the book

she was all

"hmm..whatever" -throw-

i liked how maknae was the main person in the MV

: D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ji Young becomes really pretty since Honey.

Just a few months have passed and she already looks like that.

So I believe she will turn even prettier later lol.

She is so cute in the MV !

I love her reaction when she doscover her pictures.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jing is so so so so so so adorable!!

I'm so glad that she got to act as a main character in the music video haha.

She's so cute admiring the oppa! HAHA.

CUTE CUTE CUTE GIFS! Thanks for sharing!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

aww, i think Jing felt slightly disappointed during her first part of mister? she has that "i could have done better" look after she sang out her part. its okay jing~ you still did great. :D

24vr31i.jpg

118kcp0.jpg

8zjre9.jpg

Wanna:

3357gp1.jpg

2s64qoi.jpg

f0z21x.jpg

jzfkvb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jiyoung did really well with the dancing and facial expressions on the music core performance.. i noticed how much she has improved on stage :P I really like her hair right now so smooth and her eye level bangs are so cute :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uwaa..is that really the same Jing "?

she change so much..

our baby grown up really quick

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, i know right! baby, no more. :D

t83qc2.jpg

^

she kinda looks like Sunha here. lol

2s1oksj.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maknae is still pretty as usual but she is looking more matured for sure :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0