• Announcements

    • r0naLd222

      Looking for GFX Peepz!   10/18/2016

      Karaholic needs GFX (Graphic Artists). If you are interested, please message me or @flamestalker , @Yongery or @Lupang
    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff
louise

[OFFICIAL] JUNG NICOLE | PROFILE

608 posts in this topic

she's the reason i got to the KARA fandom.

i really love everything about this girl.

her looks and most esp. her personality.

and i can't even believe she's a less than a year older than me. xD

and i love her devotion for being a Christian.

i myself is a Christian too. ^_^ so cute!

i wanna see her play violin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG,,,

Ah, I LoVe NicOle sO MucH..

:hihi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dragon ball? interesting

yeah she

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm, she's about a year younger than me. gosh, compared to recent idol groups, i feel so old

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awwww. Nicole has a weak stomach, falls sick easily ...

Hope she doesn't gets sick at all.

She's a devoted Christian.

That's awesome!! God bless you, Nicole. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

She is my fav member in Kara

Nicole is so~ cute ~

totally in love with her~

Share this post


Link to post
Share on other sites

LoL, I thought her stuffed toy Acon was from the singer Akon

Cole's idol is Hyori. Wow! I like Hyori too. :D

One of the reasons why I like her is when she makes mistakes when speaking in Korean, especially if the people don't get it. I became a fan when I saw her in Star Golden Bell :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tofu!!i miss her dog!!it's reli cute!!!!!!!!!!!!

cute little nicole always complain that she's fat which actually a false thought!!

continue to eat alot cause i like u in that way!hehe~

Share this post


Link to post
Share on other sites

omg her name is Dragon Ball in English?! that's so cool!! XD

haha she was my favorite member at first cause her charisma caught me off guard, now i like Seungyeon the best!

but i still like you Nicole! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:eyelove: Nicole!!!

Thanks for the profile on Nicole.

Now i get to know Nicole better :eyelove:

Share this post


Link to post
Share on other sites

◊ Her Korean name is "Yongjoo" which means "Dragon Ball" in English

haha..

guess that her father love to watch the cartoon ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG hahah dragon ball that is funny I did not know that and she is younger that I thought she was. She is very pretty :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow... thanx for the sharaing...

i didnt know that Yongjoo means dragon ball in english... really lol...

Share this post


Link to post
Share on other sites

i litterally lol'ed when i saw the random fact that her name "yongjoo = dragon ball"

i wouldve never guessed she was a 91'er... i always thought she was older....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ohmy Jung. another Jung in my life. lol.

YoongJoo is cute.. dragon balls. lol.. i love it, she's religious(like Amber) haha. cant stop shipping their couple. lol. plays violin, WOW :D

love HP too :) only child too. kyaaaa. too many facts in common :) good hearing that she's close with SNSD :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jung NICOLE FTW! =D Thanks for the profile information on her =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awww, Nicole seems like a very down-to-earth and sweet girl. :] It's fascinating reading about her profile. There's a lot of stuff I didn't know about her. ;o Like, she can play violin and that her favorite piece of music is by Yiruma. x] Nicole is such a great person. I mean, she's pretty, she raps, she's cluelessly quirky. Nicole is indeed quite the character.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now