• Announcements

    • r0naLd222

      Looking for GFX Peepz!   10/18/2016

      Karaholic needs GFX (Graphic Artists). If you are interested, please message me or @flamestalker , @Yongery or @Lupang
    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff
mae

Spazz
The Official Nicole Spazzing Thread

5,751 posts in this topic

love her new hair style, she look like actress, so pretty :gemhyper: :gemhyper:

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL.. saw her twitter? "I looks like ducky now." Hehehe,, DUCKY NICOLE...
Really beautiful Ducky, and really ducky Nicole.. xDD
Love her short hair so much btw.. and those gif are nice~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, not diggin the new hair too much. She looks too much like a mom. Oh well, she's still cute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah.. MOM.
Some other said the hairstyle looks alike JinWon's fake wife,JunHee's. For me, it's really looks like JunHee's hairstyle after they mentioned it, but it's still DUCKily beautiful in my opinion.What do you all think about it?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think kara4life's gifs look like they have potential to make good KARA Star Collection Cards lol.

I've commented quite a bit before on her new hairstyle, but I guess you could say it really is similar to Go Jun Hee's, Jinwoon's wife in WGM.

Hmm, not diggin the new hair too much. She looks too much like a mom. Oh well, she's still cute.

As for looking like a mom... hmm... but nope, not really.

But I can imagine many younger, working-in-the-office mothers to sport that typical hairstyle.

Her hair is cool and looks great on her, though I'd prefer a little more fringe/bangs on her instead of being parted at their roots.

But either way, I'll still get used to it anyway.

03e230eccb8e11e2bb8a22000a1f97fc_7.png

Her hair here though, is nothing less than perfect even without the bangs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Still love her hair more if she had bangs :) but yeah she's still perfect like this :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh yeah, it does look like Jun Hee's hair........that's.......awkward hahaha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, not diggin the new hair too much. She looks too much like a mom. Oh well, she's still cute.

Looks like a mom...LOL...I bet that is one mom you'd really like to meet, though.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yesterday I re-watched her performance of Beat It during KARASIA several time and realize once again why I love this girl so much lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Yesterday I watched some other girl groups performance and realize once again why I love this girl so much :lol:

Nicole @ U-express live

tumblr_mo25erHwbq1ql0xjyo1_250.giftumblr_mo25erHwbq1ql0xjyo2_250.gif

tumblr_mo25erHwbq1ql0xjyo3_250.giftumblr_mo25erHwbq1ql0xjyo4_250.gif

Edited by kara4life

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am watching Nicole's related videos on youtube and once again i realised why i am in love with this girl. Sometimes, i did curious and wonder why am i doing and why i love this girl. It will solve by watching Nicole's videos.She will make you fall in love with you again once you watched her videos. I am falling more deeper, help me? xDD

Edited by Xiin97

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am watching Nicole's related videos on youtube and once again i realised why i am in love with this girl. Sometimes, i did curious and wonder why am i doing and why i love this girl. It will solve by watching Nicole's videos.She will make you fall in love with you again once you watched her videos. I am falling more deeper, help me? xDD

hahahaha There's no cure for the happy virus Nicole <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm just watching the posted gif and I'm in love all over again lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

So easy to spot Cole now with that hair color :lol:



Cole at SNSD's concert yesterday.



T5USGLc.png




Read that she sat next to Eunjung.


Share this post


Link to post
Share on other sites

^ thanks mae, lol she did stand out among the crowd with the new hair color ^_^ the person next to (supposedly) Eunjung looks like Kahi, ...lol is it me but i think 50% of the audience in the pic was looking at their seat (maybe because its VIP seats?)

i like the new hairstyle with the new color and everything, i wonder if its for japanese release or korean release (or maybe she just want it :rolleyes: ), since the rumor is their next korean comeback is gonna be on August, so its still quite a long time

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL, hahahahah

I see Eunjung in there ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

I AM SO LATE. CHECK IN TO KH. GO NICOLE THREAD. BOOOOM. NICOLE NEW HAIRSTYLE!!! ARRRGHHHH. I HATE NO TIME FOR KARA!!! Anyways, Nicole looks so fresh. Makes me wanna cut my hair lol. Thank u for updating. :-) Karaholic forum JJANGG!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG.. everyone will DIE :lol:





Nicole is definitely FULL of surprises these days!! I wonder what this is for, maybe the fanmeeting on Saturday?



It still interesting to me when I see people that are surprised that Nicole actually can dance very sexy XD They only think of this cute persona she's had on variety shows etc but when she debuted in KARA at age 16, she did that dance at the MKMF's... this is part of Nicole too. She's friendly and cute but also she can also be very sexy and she does all of it very well :)


Share this post


Link to post
Share on other sites

I cant watch it. They already removed it. Wae??? Anyone got link to download or watch it? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Her dance video is so unexpected, quite a surprise :D She's so sexy dancing there too, her movements is just so fluid and so sharp :D

Edited by firewater07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now