• Announcements

    • r0naLd222

      Looking for GFX Peepz!   10/18/2016

      Karaholic needs GFX (Graphic Artists). If you are interested, please message me or @flamestalker , @Yongery or @Lupang
    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff
chupachups

[Gifs] Nicole's Unique Expressions

323 posts in this topic

Nicole is very "free-spirited". She usually shows through her expressions by how she's feeling and such, intentional or not. laugh.gif One of expressions during these free-spirited moments is her surprised/shocked expressions. laugh.gif

tumblr_mi2eq4nLCX1ql0xjyo2_250.giftumblr_mipjg2HA3Z1qdcel5o2_250.gif

tumblr_midnpw39l21ql0xjyo4_250.giftumblr_mki836b8zQ1r3379yo2_250.gif

tumblr_mlz7elPq821qfgyw2o7_250.giftumblr_mmn44pH2ic1qdcel5o2_250_zps05e874

tumblr_mlxvg6JctN1r3379yo1_500.gif

tumblr_mkiens0ASY1r3379yo1_500.gif



muahaha! Nicole Jung JJANG! laugh.gif


there's another pic. it was on their comeback fan meeting. She saw the stuffs that Kamilia brought, and has this big shocked, awe look. laugh.gif i dont have the pic...gahh. *will search for it*

Share this post


Link to post
Share on other sites

omg!

that was priceless! <3333

hahaha it is double adorable when she's shocked.

nicole jjang yo! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

maybe the topic should be Nicole's facial expressions :P

looking for this one anne?...PRICELESS! :)

-058.jpg

BL_0BCmv_14245538_12.gif

^^ her confused face :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

^

LOL!! yep yep! that's the one. :)

a way to start off their comeback. haha!

it kinda show her appreciation towards Kamilia too? :lol:

to be surprised by their gifts after their long hiatus. :lol:

title changed! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

She's so cute :lol:

I love her OMG/shocked face!

Share this post


Link to post
Share on other sites

19_slaksl11.gif

18_slaksl11.gif

17_slaksl11.gif

1_rhdydgh123.gif

_tgbyhm3333.gif

th_sleep.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^

LMAO! her expressions are just jjang!

especially the sleepy one. :lol:

she asked for her food the moment she woke up right?

Share this post


Link to post
Share on other sites
she asked for her food the moment she woke up right?

she's like "There's no food?" :lol:

gotta love her..she can't really hide much though..we can see it all on her face..

Share this post


Link to post
Share on other sites

oo i remember the every1idol show i watched ^^

that was funny :] sucks when none of the guys picked her besides that one dude! lol forgot his name. starts w/ a D?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I guess since they barely show her talking, she has to use loud actions like great facial expressions xD

-sLaVe_K1

Share this post


Link to post
Share on other sites
I guess since they barely show her talking, she has to use loud actions like great facial expressions xD

-sLaVe_K1

haha you mean since they cut or fastforward her talking LoL!!

well someone has to be outrageous :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ LOL! Even though I wish they'd have her talk more because she's so freaking cute and fun, I laugh so hard when the interview has to apologize because they couldn't show/understand Nicole's part XD!

-sLaVe_K1

Share this post


Link to post
Share on other sites

^

i remember that part! LMAO!

Nicole couldnt understand that one word,

and they just edit her out and later apologized for it.

i LOL-ed so hard at that part. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ I know! xD I couldn't believe she made a big deal out of one word that the interview was canceled hahahaha but it adds to her cuteness! I'm glad they still showed it though. Other places would have just never released any of it.

-sLaVe_K1

Share this post


Link to post
Share on other sites

EB848BEB86A8EC9D8C2.gif

5C27oEBAFB8.gif

credits: KWP

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh my gosh i remember that second gif was when they were in that show with some members of

super junior

and Sungmin chose someone instead of his original someone? idk cuz i forget but yeah :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ he choose Nicole over Jiyoung.. he said nicole looked really sad cause NONE of the SJ members choose her..

so he picked her.. if you asked me he already liked Nicole before the show :wub:...

kangee freak out!! :lol:

-4_jm01hyj.jpg

i like these caps for some reason, she looks sad but pretty..

8_1987_min.jpg

this thread wouldn't be complete without this infamous picture :)

ss.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

for some reason, i like this expression very much. haha!

she kinda looked..."handsome"? LOL. :lol:

003ob4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

4-1.gif

* i love how she's suppose to be happy with the thumbs up but she doesn't look like it haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nicole is so funny...

aish i wanna watch that every1 idol show too.. but its not subbed... so i cant watch it. ( well can but i wont understand anything of it..>.<)

Share this post


Link to post
Share on other sites

untitled_dgkgkt.gif

^^ :eyelove:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now