• Announcements

    • r0naLd222

      Looking for GFX Peepz!   10/18/2016

      Karaholic needs GFX (Graphic Artists). If you are interested, please message me or @flamestalker , @Yongery or @Lupang
    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff
Sign in to follow this  
Followers 0
chupachups

[Jingly] Every baby needs....

171 posts in this topic

No wonder she's tall.

Milk helps bones grow.

I'm as tall as her.

But for a man, 182 would be ideal ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

milk, milk, milk. hahaha!

our maknae needs milk. hehe!

so cute, want to see more of Jing drinking milk. haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woa.... Look cute

I think i need more milk to.. but i am not growing any more....

:eyelove: :eyelove: :eyelove: :eyelove: :eyelove: :eyelove:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahhh shes so cute when she is drinking milk! it realy fit her age and it is good that shes taking care of herself

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jiyoung sure loves her milk! Haha I kind wish i drank more milk in my teens and younger years. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

sooo cute!!!!! Jiyong drinking milk, she's the cutest maknae i've ever seen :)

:tongue:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i'm quite impressed with what's holding that carton of milk on maknae's mouth!!! whoa!

could it be? she can really suck from the straw that strong?

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ..

he always drank milk, it's no wonder he's always healthy ...

milk is good for health... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

yup ....milk is important for bone...even me also drink milk every day...hehehehe :thumbup: :thumbup: :thumbup1: :thumbup1: :thumbup1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm doing same thing like she does *I'm Love Milk so much*

Thats why my height also impressive like her cause,

because I'm a man i more taller than her.. :thumbup:

193cm *Eat more vegie and drink more milk*

Share this post


Link to post
Share on other sites

milk! hahaha...

yes, milk is indeed... delicious? :D

secret behind Jing's tallness, milk. kekeke...

the last picture, she totally looks like a baby. ^__^

cute.

Edited by kara.♥

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooh no wonder our giant baby is giant lol. This is why she's taller than her unnies. Drink up more!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol. she's so adorable! she drinks it as if its water.

jiyoung please share your milk with seungyeon xD

i need to drink more as well.lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

That's why she's so tall. She's so cute with that milk carton. I drink my milk, don't drink cofee and yet I'm only 170 cm tall. :confused1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Our baby maknae needs more milk since she's really a baby :D No wonder that's why she's tall over her unnie umma :=)):

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes yes . every cute baby need a milk of coursee... so cuteee jiyoungggg :eyelove:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0