• Announcements

    • r0naLd222

      Looking for GFX Peepz!   10/18/2016

      Karaholic needs GFX (Graphic Artists). If you are interested, please message me or @flamestalker , @Yongery or @Lupang
    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff
soshi123

[Other] Nicole's chocolate abs

555 posts in this topic

Solid lol! Im envious. Im skinny but my stomach is kinda potruding. Not that Im anorexic or anything. I wonder how she got those abs. From all the trainings & sacrfices, perhaps?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whoa to think the glutton of the group has the best body and abs go nicole!

She has an amazing body which is hilarious cuz she would rather eat than sleep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

she must have hit the gym so hard.. i remember her said that she kind of person who gain weight easily ..she also likes to eat... wow... must have been working hard

Share this post


Link to post
Share on other sites

less chocolate abs, more like flat tummy? (which is also a great thing btw)

haha kinda amazing how she keeps her weight in control eh, considering how much she likes to eat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol no new pix ey? well decided to cap this coz i remember it shows some of her abs xD lol

looks like she has a 6 pack under xD but doesnt want to overwork her abs to make those appear xD

snapshot20101228162747.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

her abs are toned and nice and somehow catching up with kahi's (: it's just sad how they cant show off their abs on tv anymore):

Share this post


Link to post
Share on other sites

she has more of a flat stomach which is a good thing. girls with 6 packs isnt a good look lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

dude.. super hottt!

which reminds me.. i really miss their mister outfits lol

nicole's abs are godly

the picture doesn't do it justice hahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

She doesn't really have chocolate abs but she's definitely fit. Chocolate abs are when someone has abs so defined it looks like one of the chocolate bars divided into rectangles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

she loves to eat yet she has such a flat stomach! so jealous. actually all of kara have flat stomachs lol but nicole has some abs too :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now