• Announcements

    • r0naLd222

      Looking for GFX Peepz!   10/18/2016

      Karaholic needs GFX (Graphic Artists). If you are interested, please message me or @flamestalker , @Yongery or @Lupang
    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff
mae

[Nicori/Gifs] nicole's habits..

650 posts in this topic

she always sticks out her tongue. haha!

the way she laughs too is very unique :)

Edited by Rice Cake Enzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, I have seen this habit before ^^

I think it's pretty cute and I think she does that when she's flustered :sweatdrop:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cute SGB days miss that corner. +finger counting, i normally count from the index finger out, but she does it from the pinky like a little kid, cute =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

All people have their won habits right?

When their confused, nervous and everything.

She's just cute enough.

Maybe to a lot of people it's kind of a fascinating and funny way of her own habits.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah, i've always noticed that ^^

it just makes her even cuter and more like a little kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

i just realize that..

she like to stick the tongue,especially when nervous or excited..kekeke

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, her habits are so cute .

everyone has habits.

it's pretty hard to kick habits, dont you think guys? haha .

but i dont think nicole should kick her's.

it makes her cute :B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omg... she looks soooo cute n i guess most or should i say ALL guys cant resist her to any request ba? haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

she stick her tongue a lot. and then grabs

a camera and . . .PICTURE away! haha.

LOL! lovely cole. i love her.

Share this post


Link to post
Share on other sites

she always does it!!

for me, it's a cute habit anyway, especially if nicole is the one doing it..

Share this post


Link to post
Share on other sites

her habit of sticking her tongue out is just so cute

how could you resist such a charm

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL she has loads of cute habits!!! I only noticed them after reading this thread and going back to videos of her lol ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

didn't notice that part of her. O; shame on me. D:

guess i have to watch more shows with her in it. (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now