• Announcements

    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff

mrsbigbang

Kamilia♥
  • Content count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mrsbigbang

  • Rank
    Follower
  • Birthday

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Female
  1. lol omg... that's makeup? i thought she was just sweating so much that her face was red. lol. oops, my bad. but she's so pretty. thanks for sharing.
  2. oh my god! jing is SO SO SO SO pretty! i'm sooo jealous... i wished i had her chin... lol.
  3. Oh, god. I'm soooo sad that Honey's promotions are ending soon, because it is my favorite song by far, but I'm also very happy that they will come out with a song really quickly after that with just a little over a month of a break. I'm really anticipating their new album!
  4. Oh, really? I honestly didn't notice any of the "mistake" in their performance, and I've probably seen it over 15 times, since it's on my IPod. It wasn't really obvious, so I'm glad, because I loved that perf!
  5. oh, yay! i hope she likes her new high school, because it really does stink to have to keep moving middle schools like she did. wow, it's funny how most idols are going to college, but she's only going to high school, like tae min of shinee.
  6. i like the way that in every news article about k-pop, they say "expressed frustration" rather than "that person was angry" lol.
  7. it used to be hara, because i never understood her and she always had that je ne sais quoi, but i like ji young more. now, i always watch ji young instead.
  8. all the time! again, and again, and again! kamillia really shocks me at the polls.
  9. i'm surprised... i thought honey would do better. ah. kamilia shocks me every time with these polls!
  10. family outing! family outing! family outing! family outing! family outing! it'd be awesomeee.
  11. holy moly. i'm shocked at the results! seung yeon is a favorite and ji young is the least favorited? that's surprising.
  12. oh, my goodness. it's not even funny how nicole looks the EXACT same in every picture.
  13. hahaha, that's funny. this isn't supposed to be offensive, but i wonder if there are singers in k-pop that know even less korean than her.
  14. Hahaha, Ji Young is such a fan girl... Dae Sung, Lee Min Ho, who else?
  15. I find religion irrelevant, but I don't think there are any atheists... other than possibly Woo Young from 2PM.