• Announcements

    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff

Taya

Kamilia♥
  • Content count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Taya

  • Rank
    Follower
  • Birthday 03/02/1992

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    KARA's dorm
  1. oohh!!! kyaaa!! now i know. weeehh!! thank you for telling me. tihee^^

  2. haha,, nono Soshified is the name of the fan "Site" like karaholic =P

  3. kyaa!! i thought it's soshified. :3 it's now sone?? :D cool!

  4. Lol haha Sone is the name of girls' generation's fanclub ;) just like KARA's kamilia ^^

  5. really?? btw, i don't know what's sone means. eheh. sure2! I want to be friends with you too!^^

  6. Weee~ thank u for the hbd comment ^^ im quite new yo this site so i have no friends lol.

    Well im Taya and im a Sone who loves KARA and now im also a Kamilia !! lol half sone/kamilia i love these 2 girl groups v.much^^ Haha nway, lets be friends =)

  7. hi taya! happy birthday to you! :3

  8. wa so cute,, I want to watch this ^^ thanks for sharing
  9. lol first I don't like her new hair cut but when I look more carefully, it's kinda cute tho >_<
  10. hahaha their eyes all look the same for me xD
  11. here're my top 10 KARA's most played songs ^^ 1. 몰래몰래 (Secretly, Secretly) 2. 길 (Road) - KARA covered version 3. Mister 4. I'll Be There 5. 루팡 - Lupin 6. 마법 (Magic) 7. 눈물 지우개 (Tears Eraser) 8. Rock U 9. My Darling 10. Honey
  12. If I were a guy, it would be soooooo hard to choose.. Gyuri looks so fierce, but fabulous haha I think she'll be my BOSS if I date her Sunghee,, idk much about her.. Nicole.. Nicole.. hmm.. one word to represent nicole.. " H O T " Playful, dorky Hara.. it would be FUN to date her Jiyoung is such a young, pure and innocent maknae it would be a cute coupling ^^
  13. the very first time I saw KARA, I didn't see them as a group but I saw only PARK GYURI ! lol her goddess beauty attracted me, and I wondered.. how on earth could she be that beautiful is it because of plastic surgery.. yes? no? then I tried to solve my query.. I googled it and found out that the goddess leader hasn't done anything to her face, it's natural !! that even made me crazier.. hehe she's the most gorgeous person on earth ! and when I knew KARA better, I wondered why Suengyeon looks like a South East Asian girl ?! her singing ability is so JJang that made me love her and her eye smile ^^ she loos like a lil hamster =w= but she still doesn't look Korean for me though =P sorry for writting so long, I just want to express how I feel xD
  14. haha well I never dream about KARA but SNSD, few times ^^ I wish I could dream about KARA as well >_< maybe tonight ?! lol who knows