• Announcements

    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff

suhoxing

Karaholic
  • Content count

    0
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About suhoxing

  • Rank
    Newbie
  • Birthday

Recent Profile Visitors

4,502 profile views
  1. RT @pakoiee: Korang wajib beli tealive menu baru ni.. paling sedap grape velvet milk with black diamond.. rasa mcm extra joss yg x da gas 😂…

  2. one person unfollowed me // automatically checked by https://t.co/cdGtAQqcTa

  3. RT @niayons: Aku habis 600 kat swab ja. Kalau vaccine tu beli sendiri lama dah aku beli kot. Buang masa

  4. RT @Adlina1904: Are we allowed to be happy during Eid? Yes. Can we be sad because of what’s happening in Palestine? Also yes. We are huma…

  5. RT @izati_miswa: HAJR ASWAD Buat pertama kalinya, kerajaan Arab Saudi berkongsi gambar Hajr Aswad yang diambil secara close-up dengan tekn…

  6. RT @pittssuda: Ketua polis terang2 ckp secara umum bahawa politik kita ni kotor! Rasuah berleluasa, org politik memang guna polis utk tutup…

  7. RT @bumilangit: Sesak ni, @IsmailSabri60 patut panjangkan bazaar ni sampai 4.30 pagi, tak pun buat 24jam

  8. RT @HermyRahim: From this To This. https://t.co/YuA55TYXkZ

  9. one person unfollowed me // automatically checked by https://t.co/cdGtAQqcTa

  10. RT @anisaniesa: Kita dah solat, berdoa, bersedekah, buat perkara baik tapi apa yang kita minta masih belum dapat. Ustaz pesan tadi maka b…

  11. RT @IBCIG: Esok dah isnin , minggu depan dah bulan April. Turbo betul tahun 2021 ni. Takut nak pejam mata, tiba-tiba dah jadi Warga Emas.

  12. RT @iffahannah: Ade lagi ke yang masih tak tahu cara untuk mengukur size bra? Meh I ajar cara mengukur size bra supaya payudara anda selam…

  13. RT @ixaviertweets: In Asia , if there's power cut in electricity. We don't check the main board. We check the neighbor's house first.

  14. RT @redzuanNewsMPB: Video menunjukkan dua anggota polis terpaksa melepaskan beberapa das tembakan ke arah tayar kenderaan selepas suspek en…

  15. RT @keemmazni: Comel bapak dia salah panggil nama!!!! Hhahahah https://t.co/Cq0Dn7HANs