• Announcements

    • r0naLd222

      Looking for GFX Peepz!   10/18/2016

      Karaholic needs GFX (Graphic Artists). If you are interested, please message me or @flamestalker , @Yongery or @Lupang
    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff
gd5

Which variety show do you want to see Kara on?

571 posts in this topic

Like many others have said, it will be awesome if they appear on Family Outing.

I am sure that at least one of the members will someday though~ Just not right now.

I want to see them on YSMM, too. I am not sure if they have appeared on it already though.

We Got Married will be cool, too. Haha. It will be cool if Seungyeon is on that show.

I like all of them, but in terms of who handles it the best on variety shows, she's funny to watch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes! family outing definitely!! and Infinity challenge!! and anything with 2pm....haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

I love "We got married" ^^

It would be awesome if Kara could be there with somebody in Super Junior [For me I love Gyuri and Hyukie ^^]

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL its kinda impossible to paring between idols, coz it would no doubt create a huge fuss.....

And the female idol will suffer the most i think....

Share this post


Link to post
Share on other sites
I also agree with you definitly Family Outing, and We Got Married

yeahh! haha but more of family outing cause jiyoung is a fan of daesung.

it'd be interesting to see how she would act around him (;

Share this post


Link to post
Share on other sites

i'd like to see them appear on SGB more often...

because on SGB they like to dig interesting stories out of stars...

the more our girls talk...the more we know about them...hehe...

and perhaps shows like WGM, kko kko tour, every1 idol...all the couple couple kind...

Share this post


Link to post
Share on other sites

FAMILY OUTING!!! and also We Got Married <3

oh and maybe like their own shows. WG had MTV WG before.

yeah,something like that would be very very nice.

We got to know more about them and their daily life :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wanna see Hara on WGM.... lol :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

all of them on family outing would be nice haha

i wished the older variety shows would come back

but recently there hasn't been one that i am dying for them to go on ....

i totally agreed on having old variety back on

like loveletter, xman , the OLD ysmm , etc. (oh man I WOULD LOVE THEM TO BE ON XMAN)

the only one that i would love to see them on is family outing

maybe leader or nicole can go on. family outing don't usually have the whole group on at once

so yeah.

or the girls should have their own variety show. (that be fun)

Share this post


Link to post
Share on other sites
umm i never heard it was from KARA lol.. he never mentioned that..

just someone who was younger than him and is in a female idol group..

just wanted to clear stuff up.. this is how rumors start.. :D

all of them on family outing would be nice haha

i wished the older variety shows would come back

but recently there hasn't been one that i am dying for them to go on ....

I wish someone from KaRA attends faMilY outing....

I've seen at Family outing when Daesung got shy when the others talked about KARA..

hahaha...

Share this post


Link to post
Share on other sites

FAMILY OUTING! i would want any female girl group member to go on family outing. =] too many male "new family" members. =( i would have wanted them to be on shows like loveletter or xman..... =(

Share this post


Link to post
Share on other sites

We Got Married and Family Outing definitely! Those two are my favorite variety shows, and it'd be so cool to see Kara on them!

Share this post


Link to post
Share on other sites

If Kko Kko Tour wasn't canceled, it would have been cool to see one of the members on that show. I loved that show T_T

It'd be good to see more of them on Star Golden Bell. Every time I've watched them on it, they didn't really seem to talk much =/

YSMM would have been a good one too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i totally want to see Kara on family outing.

#1, it's a hilarious show that helps u get to know other stars.

#2, in the Danniel Henney ep, Daesung was supposely

texting KARA. So I wanna see drama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i would like to see kara on family outing, we got married and if LOVELETTER AND XMAN was still around

i would like to see kara on that show too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Family Outing

i really want them be on this show

since daesung texting with one of Kara members

Share this post


Link to post
Share on other sites

i want to watch their own variety show like wg and snsd with their wonder bakery and factory girl.

or their documentary? longer version of their selfcam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol i wanat them on ever1 idol show again with 2PM because that episode was out of this world! it was so funny as well...and the other show would have to be the show where you bring a friend along...i want to see if nicole or any of the other members bring sunghee...lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Right now, it's Family Outing, Introducing Star Friend or We Got Married (kindda iffy about this but oh well...as long as I can see the girls) :P Or even better, their own show.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'd like to see them more on SGB... I haven't seen many episodes of them on it where they talk very much....

Share this post


Link to post
Share on other sites

omg how much I want Gyul to be on WGM lol

seriously! i wanna how she would treat her husband~ Gyul is always unpredictable

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now