• Announcements

    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff

cute.nana

Kamilia♥
  • Content count

    110
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About cute.nana

  • Rank
    Fan
  • Birthday

Contact Methods

  • Website URL
    http://karavn.net/4rum
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Interests
    Jung Nicole no1<br />Cute Kara<br />Kara's come back<br />Revolution<br />Love it all
  1. ye Hara is right I love Kara a;ll,i wish that sung hee can be here too
  2. Copy cats SNSD.lol(no bashing) I love Kara and of course i hope they win And they'll definitely win Kara and Lupin rocks Lupin and stealer condept is really cool and attractive not sexy in a simple way like black soshi The end of the Oh mv doesn't show anything really meaningful Anyway,Kara jjang Kara kara:x
  3. Nicole is freaking hot I'm gonna crazy with this mv The girls look so so so sexy Lupin is a really nice song It'll heat up the K-chart I'm now addicted to this song!
  4. Haha i like all:)) Luipin is really attractive I love it from first sight.lol:)) Nicole is so sexy .She is going hotter and hotter in this mc Hara is too,her long hair makes me crazy:)) Gyul is always like that,tooooooooooo beautiful.She is really a goddess JI yOUNG became sexier too,SY is so prettyt in the short HAIR The dance step is awesome too Anh Lupin is really catchy I hate some people in my site,who have said that Lupin is not cool I hate themmmmmmmmmmmmmm Lupin is exactly toooooooooooooo cool Kara rocks
  5. Love both of them i need to see this ep does anyone know what episode?? I don't like Nicole unnie's new hair i like her long hair or the hair like wanna and mister:((
  6. I like Nicole's shirt it looks funny and cute=)) she is exactly 4d girl cute style,sexy style,and unique this shirt is unique just like her love Akon:x
  7. Toooooooooooooooooo beautiful i love it can't wait to see the mv ,even the teaser i want to see it now:((huhuhu:(( Nicole unnie is so sexy and Gyul is sexy too this is to attractive...aw
  8. Lol but i don't like Junho when he gets jealous,i know it's quite cute,but i like Taec too and i don't want Junho to mad with Taec He can be loved by many others people
  9. poor her don't be sad Hara u know we all love u just always be Hara,active girl,poerful and beautiful We'll always support u:x
  10. OMG I can't wait for 3rd week of this month,look at these pictures they are so hot.But i can't see my Nicole clearly:(( Gyul goddess had her hair cut ?? or just wig??? so confused:(( i wantr to see them back right now:((
  11. Poor Nicole she is just a university girl and now has to leave her school this is so sad,i like this show,and now it's time to say good bye:((
  12. oh yeah our Nicole and i like all of them except IU Hyo Min and Joon is a nice couple too,but i'd love to see Nicole with Joon or Nicole with Cheondong kara with MBLAQ it would be very nice:x
  13. Oh,i 'm too disapointed i really want to see this vid of Nic hope she'll get it later
  14. yeah she went on a diet she worked hard too she deserved it go go our Nicole u are so pretty
  15. OMG when i read the titlte i think it's must be Key so,it wans't him so curious ~.~