• Announcements

    • r0naLd222

      Looking for GFX Peepz!   10/18/2016

      Karaholic needs GFX (Graphic Artists). If you are interested, please message me or @flamestalker , @Yongery or @Lupang
    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff
Sign in to follow this  
Followers 0
dubious

DVD
[2016.06.29] FOREVER KARA Blu-ray COMPLETE BOX 2010-2015 ~ALL JAPAN TOURS & CLIPS~

19 posts in this topic

PDXN-1002.JPG

PDXN-1002_2.JPG

PDXN-1002_3.JPG

PDXN-1002_4.JPG

PDXN-1002_5.JPG

Info:

Price: 41000 (before tax)/44280 yen (tax included)

Part 1: All Japan Tours Side

All Japan tours from Karasia 2012 – 1st Japan Tour to Karasia 2015 – 4th Japan Tour

Includes the making of videos for each tour

Part 2: All Japan Clips side

Includes all Japanese PVs from “Mister” to “Summer☆gic” (doesn't make mention of alternate versions of any of said PVs)(no alternate versions or making ofs are included)

Also includes all Korean PVs previously released on the “KARA Best Clips” DVDs/BDs

Part 3: Bonus Disc side

Bonus footage from the limited editions of albums and singles, such as fanmeeting live footage and making of offshoots (specific contents will be noted on a later date)(specifics are listed below)

Also includes a special booklet and customizable jacket cards. One side of the booklet has KARA5 from the Mister era while the other has KARA4 from the Summer☆gic era.

Currently is only listed on Universal Music Japan's site, and has to be ordered by May 29th

Tracklist:

1. ALL JAPAN TOUR side - KARA 1st JAPAN TOUR 2012 KARASIA

2. ALL JAPAN TOUR side - KARASIA 2013 HAPPY NEW YEAR in TOKYO DOME

3. ALL JAPAN TOUR side - KARA 2nd JAPAN TOUR 2013 KARASIA

4. ALL JAPAN TOUR side - KARA THE 3rd JAPAN TOUR 2014 KARASIA

5. ALL JAPAN TOUR side - KARA THE 4th JAPAN TOUR 2015 “KARASIA”

6. All JAPAN CLIPS side - KARA ALL MUSIC CLIPS

List of PVs (ones in italics are Korean):

1. Rock U

2. Pretty Girl

3. Honey

4. Wanna

5. Lupin

6. Mister

7. Jumpin'

8. Jumping

9. Jet Coaster Love

10. GO GO Summer!

11. Winter Magic

12. Ima, okuritai "arigatou"

13. STEP

14. Speed Up

15. Girl's Power

16. Electric Boy

17. Orion

18. Bye Bye Happy Days!

19. Pandora

20. Wanna Do by Jiyoung

21. Lost by Nicole (feat. Jinwoon of 2AM)

22. Secret Love by Hara

23. Hakuchuumu by Gyuri

24. Guilty by Seungyeon

25. French Kiss

26. Mamma Mia!

27. Summer☆gic

7. Bonus Disc side

- KARA JAPAN HISTORY (from "Super Girl JAPAN TOUR Special Edition")

- Live at Yokohama Arena (from "BEST CLIPS II & Shows")

- Real Girls Talk (from "KARA BEST CLIPS")

- Special Girls Talk (from "KARA BEST CLIPS III")

- MTV ZUSHI FES live clips

1. Mister (MTV ZUSHI FES 10)

2. Summer☆gic (MTV ZUSHI FES 15)

3. GO GO Summer! (MTV ZUSHI FES 15)

8. Bonus Disc side

- KAMILIA SCHOOL ~KARA FAN MEETING 2013~ (from "FANTASTIC GIRLS (Type A)")

- U-EXPRESS LIVE 2013 (from "FANTASTIC GIRLS (Type B)")

- Valentine's Party 2015 @ Shintakanawa Grand Prince Hotel (from "Girl's Story (Type B)")

Links

Universal Music Japan store: http://store.universal-music.co.jp/product/pdxn1002/?sci_campaign=4374&utm_source=&utm_medium=official&utm_campaign=karabox

9 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm does UMJ ship internationally? Can't recall.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man, I really want to have this but I dont have the money to drop for this atm...

That being said, I went to the site OP linked, disc 7 and 8 are described to have all the fan meetings live footage, off shot, and making of footage which are included in the previous JP released 1st press singles and albums, further details tbc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aww i really want it to fit in my KARA collection it looks awesome 

Share this post


Link to post
Share on other sites

That being said, I went to the site OP linked, disc 7 and 8 are described to have all the fan meetings live footage, off shot, and making of footage which are included in the previous JP released 1st press singles and albums, further details tbc.

Part 3: Bonus Disc side

Bonus footage from the limited editions of albums and singles, such as fanmeeting live footage and making of offshoots (specific contents will be noted on a later date)

That's noted in the OP, unless you're referring to how disc 7 and 8 say "TBA", which is due to that being what the site says for their contents right now in the part mentioning what each disc specifically has. I imagine that's mostly because they don't know what play order to put stuff in yet and/or entirely what they're including.

 

Hmm does UMJ ship internationally? Can't recall.

Don't think so, the site doesn't indicate they do anyway (the address part of the sign up form doesn't list "overseas" or other countries as options, just prefectures).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks for clearing this up dubious

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Hmm does UMJ ship internationally? Can't recall.

 

u can have CDJAPAN order it for you but theres extra cost. i did this with KARA's Urakara box set sold only at UMJ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

u can have CDJAPAN order it for you but theres extra cost. i did this with KARA's Urakara box set sold only at UMJ.

 

I dunno if i really want to drop that much again lol...

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Valentine's Party 2015 @ Shintakanawa Grand Prince Hotel (from "Girl's Talk (Type B)")

I think you mean Girl's Story instead of Girl's Talk?

Thanks for all the info!

Edited by shiris

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think you mean Girl's Story instead of Girl's Talk?

Yeah, I thought that's what I typed but seems having to type Girls Talk more than once got that title stuck in my head, not to mention Girls Talk type B doesn't even have a DVD lol :gemhoho:

Thanks for the point out :>

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

So we caved and bought this lol.... :gloomy:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

So we caved and bought this lol.... :gloomy:

 

lol umj or through cdjapan xD?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

I dunno if i really want to drop that much again lol...

 u just did HAHHAHA

Share this post


Link to post
Share on other sites

 u just did HAHHAHA

 

.

I blame the wife, and it was through CDJ

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

I blame the wife, and it was through CDJ

 

 

 

LMAO! omg i jsut checked it out ! almost $500 lol !! forkkkk... i remme paying almost that amount for urakara boxset lol

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

   

LMAO! omg i jsut checked it out ! almost $500 lol !! forkkkk... i remme paying almost that amount for urakara boxset lol

 

 

Yeah been busy so no time to oogle things, just buy them. We haven't even opened Cole's album set and it came in like weeks ago. Still in the brown box...

Share this post


Link to post
Share on other sites

0FGLg15.jpg  So tempted to open it ....  :geminluv:

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Where's my money when I need it? lol

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

please upload bd iso files ^^;

yoroshiku onegaishimasu!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0