• Announcements

    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff

☆shiki☆

Kamilia♥
  • Content count

    45
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by ☆shiki☆

  1. what can i even say ;__; she looks good on everything <3 her new look is very refreshing though
  2. I honestly want Gyul's genes lmao!! she's such a pretty baby turned into a pretty kid and a very beautiful woman XDD
  3. i totally agree with everything she said! pwahahaha!! i love her confidence and how she loves herself a loooot! and the ways she stand for kara! really i think she's loves herself a looot really a looooot!! hahahaha~ but i like it toooo~ her attitude rocks!
  4. OH GOD!! I Just love Gyuri being soooo inlove with herself!! HAHAHAH!! but she make sense lol!! if other people dont think you are pretty at least you yourself should believe that you are pretty!! pwahahahah~~~ i cant stop laughing!!
  5. LOOL~ yeeeeees~ you can see shock written all over their faces!! but i was really really happy that they won its about time!! i've been waiting for them to win for a long time now~!! yaaaaaaaaaaay! for them!! the girls are still so cute even when they are crying~!
  6. lool well i dont have XDD i like them to the point that i admire and respect their talents and works but i dont have any crush or something like that hehehehe~! though i really see them sooo pretty and i love staring at them ^-^
  7. ooooh~ i love the headphone~! i want one tooo~ and as always she looks sooo pretty~!! Gyuri is Pretty XDD
  8. it will always be pretty gyuri goddess gyuri with hats, hairbands, glasses and everything.. she always look sooo pretty~!! and these photos are really gorgeous
  9. if there is one thing you cant take away from gyuri it is being pretty all the tiiime~!! and lool~ she also likes her self a looot~! XDDDD hahaha~!
  10. WOOOW~! YAAAAAAAAAAY! GYUBIN~!! my two favorites~!! yoobin my favorite WG member and Gyuri well obviously my favorite member of kara XDD i see sooo they are good friends woow niiice~
  11. i like the chessnut hair a loot~! XDD though i also love the wavy hair with the side bangs well it seems like i love it all~!! XDD
  12. beauty everywhere~!!!!! she look sooo sophisticated and elegant~!!! i really like looking at her~!! her beauty is really unique~! YaY!
  13. waaah~ really pretty~ ^-^ goddess really suit her XDDD i wish hairband can like me as much as they like Gyuri LOL
  14. her eyes is sooo sexy~ ^-^ and its always shiny~ XDD it can make you captivated .. coz her eyes says a lot
  15. she looks sooo pretty no matter what style haha~ ooh lool my bias XDD but yeah she's still pretty in this XDD
  16. PWAHAHAH~!! GyuRi is AWESOME~!! she really knows how to make people laugh~!! am still lolling about those replies hahah~!!
  17. LOOL yes they look like the same at some point haha~ loool~ this thing made me remember that clip i watched just a while ago jessica and gyuri at SGB haha~
  18. i wont say the she wear best outfit or worst outfit since everyone have their own preferences just like me.. as i see pictures i think i really like GyuRi and Hara's style while seongyeon and jiyoung's style does not interest me that much
  19. HARA!! she is like a doll~! it seems like its really fun to dress her up a loooot~! what kind of concept? i really have a lot in mind XDD from being cute, elegant, sophisticated, modern or even victorian age hahah~
  20. Gyuri - Everything~! XDD well but i like her charm the best and her eyes and her style she looks soo poised, elegant and sophisticated all of the time.. plus her beauty is really natural (well all of them ^-^) Hara - SHE IS LIKE A DOLL!! Nicole - the way she dance and rap~!! JiYoung - aegyo overload~! Seongyeon - her stage presence is really great~!!
  21. my answer is NO! hahaha~ like i said i have heard and watched Honey and Pretty Girl but they did not really give this WOW thing but when Wanna came out it was really niiiice and then followed by their performance of Mister waaay better XDD
  22. definitely GyuRi .. her distinct voice is really easy to point out ^-^ so as Nicole's voice haha~ as for Hara, JiYoung and Seongyeon.. am still kinda confused
  23. among the songs in the 2nd mini album i think i like pretty girl the best XDD
  24. Mister is making me WOOW~! well since.. i have known kara for singing songs like Pretty Girl and Honey.. hearing Mister that is really different from their previous songs is really wow its like am hearing a new kara and it is refreshing
  25. ~sexiest~~ i say its nicole~!! her dance is really so sexy then add her cute voice XDD ~cutest~~ i say Hara~!! hahah~ well i see her really cuuute as cut as a doll~! ~prettiest~~ LOOL of course NONE OTHER THAN our GODDESS/ MIRROR PRINCESS PARK GYURI hahaha~ -bias- XDD