• Announcements

    • r0naLd222

      Looking for GFX Peepz!   10/18/2016

      Karaholic needs GFX (Graphic Artists). If you are interested, please message me or @flamestalker , @Yongery or @Lupang
    • flamestalker

      [NEW] Member Solo Activities Subforums!   03/11/2017

      Hey Karaholic! Since all of the members are now with different agencies, we thought it'd be appropriate to create new subforums so members can stay in touch with their activities. Please try to post here from now on with future updates and events.  Here are the new subforums we've created:
      Park Gyuri: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/158-park-gyuri-solo-activities-motion-media/
      Han Seungyeon: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/159-han-seungyeon-solo-activities-jwide/
      Goo Hara: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/157-goo-hara-solo-activities-keyeast/
      Jung Nicole: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/160-jung-nicole-solo-activities-b2m/
      Kang Jiyoung: http://www.karaholic.com/forums/index.php?/forum/161-kang-jiyoung-solo-activities-sweetpower/ For Youngji, we've opted to leave the forum as is as she is still with DSP Media.  Thanks for your attention, hope you continue to drop by and visit.. new members and old! 

      -KH Staff
Hyewoo

What is your favorite dance from KARA?

813 posts in this topic

I know the 'butt dance' is tremendously popular right now(No.4,Yay!!)and my butt kept dancing everytime I hear 'Mister' :) but I always find 'Honey' & 'Wanna' quite easy to follow so everytime I hear 'Honey' or 'Wanna' I automatically dance to it..KARA has so many addicting & easy dance moves,What do other Kamilias have to say?^^

Oh,and I find this addicting too>>

http://www.youtube.com/watch?v=dIGG7jaFv8I...yer_profilepage

>>>The gyurilla dance,LoL!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol what kind of dance is that, its really funny haha.

by the way mister dance is good but i still prefer wanna

i think that because of the hand movements that attracted me lol

Edited by Taiga_C

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL wanna and mister TE BUTT DANCE (LOL GREAT SEDUCTION FOR DUDES LIKE ME XD) and honey LOL(if your acting cute to a chick you like or to your GF who knows KPOP try dancing honey or nobody)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mister! XD When I first saw the performance, I was like ldsktjsdltk <3 Too bad I can't do it, Kara is really coordinated lol.

Other than that, I really like the Break It and Secret World dances.

Honey, Pretty Girl, and Rock U are all really fun dances too.

And of course there is Wanna, such cool choreography.

... I think I like them all. :/ It's too hard to choose.

Share this post


Link to post
Share on other sites

come on.. tis question is unfair..to me

I love them all!!

I remember Pretty Girls man.. I dance it everywhere. Even my friends know the step due to me dancing to it.

Then HONEY~ HONEY~ HONEY~ soo cute <3

I do the think about it now too!!! ... I love the butt dance but yeah... it's not that convinient to dance around ><

Share this post


Link to post
Share on other sites
come on.. tis question is unfair..to me

I love them all!!

I remember Pretty Girls man.. I dance it everywhere. Even my friends know the step due to me dancing to it.

Then HONEY~ HONEY~ HONEY~ soo cute <3

I do the think about it now too!!! ... I love the butt dance but yeah... it's not that convinient to dance around ><

LOL yeah pretty girll.. LOL I used to cpy booms version of this XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL...yeah...dat dance is very femes...

It's something new to Kara...

N gives big shock to fans wit their new dance...

Melting fans heart....lol...

My favourite is almost all parts...

Coz i'm universal =]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah,all kara's dances are good,shouldn't have started this,lmao^^

*dancing butt dance*

Share this post


Link to post
Share on other sites

well honestly i really like Mister's dance steps hahah~ especially the "butt dance"

but who knows it might change oneday XDD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Butt Dance, sorry, but i'm also not really regarding on the dances, everyone was talking about this dance, so i watched and i loved :D

Edited by Gaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL at the gyurilla~

Before Mr. It would be Honey the lick dance :D

and after Mr. Definitely the Butt dance : D lalalalala~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aside from the butt dance !! XD I was watching this the other day XDD I couldnt stop laughing.. This without doubt is my favourite dance by KARA so far XDD But this was during KARA4 .. So .. Yeah XD~ ---> KARA- Kim Jong Kook - Loveable/Sarang Surowo

Edited by HarukaKaori

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmm ... Wanna and pretty girl!

Wanna is soo cool and fierce..

Pretty girl is cute!!^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

When i saw the topic, only one dance comes into my mind, Mister!!

the dance is awesome, excluding the 'butt dance', i still like it,i like the chorus part too

Wanna will be next up on my list, alot of hand movements but is really a good dance in my opinion

then will be Honey,y?cos its cute, and i can even dance to it, kinda simple.haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahh, tough topic...

I like all their dances personally... but right now all i move to is wanna and mister because those are usually playing now

... mister, i like the steps for sy and nicole's part more than the butt dance but it's all just plain awesome :matrix:

and wanna the hand movements are fun plus when i'm just zoning out i can just flick my head like sy during the radio show to wake myself xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

I do like the Mister dance a lot, but I find that the Wanna dance is just as addicting as the song is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

There's this part in 'Rock U' that i really like, it's Nicole, Hara & Jiyoung's part, every time i hear their part i start doing the dance lol, but i'm not that interested in the rest of the song though~

But Mister's 'But Dance' is the best. :inluv: I also like Gyuri's part where they circle around her.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I really like the mister dance! (:

It's really... <3 Haha overall I think the dance is just really cool.

But I like the Wanna dance, too (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

actually i love all their dance steps..xD

HaRa is a great choreographer 8D

but i think Rock U's dance step is hard to learn xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

The choreography on Mister is pretty much spot on, the tacky dance round Gyuri, the hip swaying steps and all that, love that.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now